Aquest curs hem arribat a l’equador de l’Acreditació Erasmus+ que vam iniciar al curs 21/22 i que ens garanteix finançament per a mobilitats a centres de tota Europa. Hem continuat treballant els cinc objectius amb activitats (al nostre centre i també als dels nostres socis): integració social, sostenibilitat, reduir el fracàs escolar, aprenentatge de llengües, educació digital i patrimoni cultural europeu. Per fer-lo hem mantingut les prioritats: maximitzar nombre d’alumnes participants, prioritzar la participació d’alumnat amb especials dificultats, potenciar les estades de curta (fins a 1 mes) i de llarga durada (fins a 3 mesos) anant a classe a altres països i desenvolupar estades d’observació o de docència de professors del Penyagolosa a altres centres.
Seguint tot açò hem visitat: Mynämäki (Finlàndia), Wald-Michelbach, Flensburg, Nuremberg (Alemanya), Quimper, Saint-Maur (França), Thiene, Casale Monferrato, Valenza, Velletri i Palermo (Itàlia) I hem rebut a alumnes i professors de totes estes ciutats (menys de Valenza i Quimper) i de Volos (Grècia) i Oberpullendorf (Austria)
També hem col·laborat amb altres centres de la nostra província que participen en la mobilitat a Thiene (IES Álvaro Falomir, IES Sos Baynat, IES Miralcamp)
REBUDA D’ALUMNAT I PROFESSORAT EUROPEU A CASTELLÓ
I ALUMNAT DE L'IES PENYAGOLOSA PARTICIPANT EN LES MOBILITATS
CENTRE |
Alumnes |
Professors |
Goethe Schule, Flensburg (Alemanya) |
19 |
2 |
Liceo de Cosmi, Palermo (Itàlia) |
- |
2 |
J. Scharrer Gymnasium Nuremberg (Alemanya) |
11 |
2 |
Gimnasio 5, Volos (Grècia) |
6 |
2 |
Oberpullendorf Gymnasium, Oberpullendorf (Àustria) |
8 |
2 |
Liceo Balbo, Casale Monferrato (Itàlia) |
10 |
2 |
Liceo De Cosmi, Palermo (Itàlia) |
12 |
2 |
Liceo Corradini, Thiene (Itàlia) |
40** |
5 |
Liceo Landi, Velletri (Itàlia) |
10 |
2 |
Überwald Gymnasium, Wald-Michelbach (Alemanya) |
30 |
3 |
Mynämäen lukio, Mynämäki (Finlàndia) |
7 |
2 |
Lycée d’Arsonval, Saint-Maur (França) |
18 |
2 |
CENTRE |
TEMA |
Alumnes |
J. Scharrer Gymnasium Nuremberg (Alemanya) |
Integració social, sentiment europeu |
11 |
Lycée d’Arsonval, Saint-Maur (França) |
Patrimoni cultural i història europea |
19 |
Liceo Landi, Velletri (Itàlia) |
Patrimoni cultural i història europeu |
10 |
Collège Sablière / S. Therese, Quimper (França) |
Patrimoni cultural, plurilingüisme |
20 |
Liceo Corradini, Thiene (Itàlia) |
Patrimoni cultural i història europea |
11 |
Liceo Balbo, Casale Monferrato (Itàlia) |
Estada de curta durada |
2 |
CENTRE |
TEMA |
Participants |
Mynämäen lukio, Mynämäki (Finlàndia) |
Estada de llarga durada |
3 |
Goethe Schule, Flensburg (Alemanya) |
Desenvolupament sostenible
|
18 |
Überwald Gymnasium, Wald-Michelbach (Alemanya) |
Sostenibilitat, Integració social, creació artística |
15 |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada